Ja han passat quatre mesos des que vam començar el Projecte Experimental V a l’Acord Territorial de les àrees funcionals d’Alcoi i la Vall d’Albaida. Han sigut uns mesos de treball molt efectiu en totes les línies d’acció que es varen aprovar al pla d’acció pel Consell Rector d’Actaio.

Ahir l’equip tècnic vam tindre una reunió amb la regidoria de Promoció Econòmica, Comerç, Innovació i Projectes Europeus de l’Ajuntament d’Ontinyent representat pel regidor Pablo Úbeda, per a fer una valoració del desenvolupament del projecte actual. Cadascuna de nosaltres va ressaltar les apreciacions al voltant de les activitats executades, aportant noves propostes de millora. El projecte actual es troba al 90% de la seua execució i l’estimació general és molt positiva tant per la coherència de les accions i la quantitat dels objectius ja aconseguits, com per la qualitat de treball complit.

Enhorabona, companyes!

Ya han pasado cuatro meses desde que empezamos el Proyecto Experimental V en el Acuerdo Territorial en las áreas funcionales de Alcoy y la Vall d’ Albaida. Han sido unos meses de trabajo muy efectivo en todas las líneas de acción del plan que aprobó el Consejo Rector de Actaio en octubre de 2020.

Ayer el equipo técnico tuvimos una reunión con la concejalía del Área de Promoción Económica, Comercio, Innovación y Proyectos Europeos del Ayuntamiento de Ontinyent, representado por el regidor Pablo Úbeda para hacer una valoración del desarrollo del proyecto actual. Cada una de nosotras resaltó las apreciaciones alrededor de las actividades ejecutadas aportando nuevas propuestas de mejora. El proyecto actual se encuentra al 90% de su ejecución y la estimación general es muy positiva tanto por la coherencia de las acciones y la cantidad de los objetivos ya conseguidos, como por la calidad de trabajo realizado.

¡Enhorabuena, compañeras!